Ramonas Blogg

söndag 31 mars 2013

Nu är den köpt!




Den här syskonvagnen fick det bli!
Jag är en inbiten Emmaljunga-fan o vill helst ha svensktillverkade saker som gynnar oss här i hemlandet ;) o våran Emmaljunga som vi har till dottern är
Kanon! Det enda jag ångrar är att vi inte köpte med svängbara framhjul, men det har den här nu!

Nu börjar det kännas mer o mer verkligt. O jag njuter av varje natt man får med iallafall 5 timmars sammanhängande sömn :) för när den andre lille kommer lär det inte bli mycket av den varan!
Apropå sömn så mår både jag o sambo bättre idag. Igår sov vi bort hela dagen o det behövdes verkligen. Min värk är
Näst intill borta o blir den besvärlig så brukar värktabletterna ta bort det mesta. Jag har tom fått i mig 2 mackor utan att spy upp dom igen. Lycka för en vrålhungrig gravid!
Idag ska vi åka till lokalen o ta bort allt det vi ställt fram till kalaset (bord, dukar, bestick, tallrikar M.m) sen hämta dottern för jag tror nog vi är fit nog att ta henne själva nu. Dessutom börjar jag jobba imorgon så vill sniffa o busa med dottern tills det är dags att återgå till verkligheten igen.
Hjälp!

;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar